Tuesday, October 18, 2016

Die 2014 Konsep Dag Manifes

Die 2014 Konsep Dag Manifes "Ek weet die prys. Dit is nie wat ek vra. Wat wil hy?" Dit was 'n paar jaar gelede en, nuut besig, my gou-to-be vrou en ek is op soek na 'n nuwe tuiste. Na sy in Los Angeles gekoop (en dan verkoop) twee verskillende huise, het ek geweet een ding vir seker: Dit neem tot in ewigheid. Dae op dae van rondry buurte; stil te oordeel potensiaal bure; gaan deur vreemdelinge se huise en sê dinge soos, "Wel, sal ons die badkamer gut" of "Kom heuning, wat groot reuse eland kop is cool"; met potensiaal bure stilweg oordeel jy terug. dit is 'n skynbaar eindelose proses wat iewers tussen "wrede" en kwalifiseer "siel-verpletterende." Ek is bereid om vir die ergste. Ons makelaar egter vinnig afgemaak ons ​​bekommernisse. Dit sal 'n uur te neem. N uur? Ja, sê hy, 'n uur. As hy daarop gewys, ons het redelik spesifieke parameters: ons het my drie gou-to-be stiefseuns om te dink oor, sodat ons nodig het 'n huis wat nie net plek het vir hulle, maar was naby hul pa en het hulle nie nodig het om verander skool stelsels. "Hoeveel huise dink jy is in hierdie stad? Daar is minder as 19.000 huise in die stad, is niemand verkoop as gevolg van die ekonomie. Daar is presies vyf, tel 'em, vyf huise wat aan jou kriteria en prysklas," het hy 'd het ons vertel. Kan dit so maklik wees? Ek is die bevraagtekening soort, was nog altyd, so ek het gedoen wat ek altyd doen (en een of ander manier daarin geslaag het om 'n bestaan ​​te doen maak): Ek het na my rekenaar en begin ondersoek. Hy was reg. Daar was vyf. Maar dan was daar hierdie sesde huis dat al ons kriteria voldoen, maar het geen prys vermeld. En nog beter, het dit op die mark vir twee jaar. Miskien is dit die verlaging van die prys? Ek vra my makelaar daaroor en hy het gesê, ja. daardie huis is weg uit jou prysklas. Met drie kinders, 'n vrou en potensieel meer kinders op die pad, prysklas was vir ons baie belangrik. Ons het 'n baie van die kollege om te betaal vir. Maar ek het gesê: "Kom ons kyk na dit in elk geval. Jy weet nooit." My makelaar staar na my. "Ons sal kyk na ses huise in plaas van vyf," het ek gesê. "One my." Hy trek sy skouers op en sê: "OK, maar ek vertel jou, dis uit jou prysklas, en wat gebeur as dit is die huis wat jy wil?" Ek ignoreer die vraag, en 'n uur en 15 minute later, my makelaar bewys weer hy slimmer as ek was. Dit was die huis wat ons wou. Ons het verlief geraak op dit, en daar was nie 'n beslote tweede. Nou, daar was geen manier waarop ons kan hierdie huis bekostig. Maar in plaas van om te probeer uitwerk hoe om te betaal vir iets wat ons kon onmoontlik bekostig, het ek iets anders. Dit het nie verkoop vir twee jaar en ek wou weet hoekom. Sover ons kon sien, was daar niks fout met die huis. So, hoe kan dit nog steeds rond na twee jaar? So, met ons makelaar, het ons die makelaar wat die eienaar van die huis wat ons wou hê, was verteenwoordig, en ek vra 'n atipiese vraag. "Wat is hy wil?" Sy het vir my gesê die prys weer. Ek het gesê, "Ek weet die prys. Dit is nie wat ek vra. Wat wil hy?" Ek het begin vra baie vrae oor die eienaar. Blyk het hy in die dorp gegroei en dit was die huis waar sy kinders grootgeword het. Hy het sedert getref dit intens ryk en nou het verskeie huise regoor die land. Hy het nie eens woon hier al die tyd. Ek hoor alles wat en nog baie meer, en dan het 'n atipiese versoek. "Ek wil graag om hom te ontmoet." My makelaar was verbaas toe die eienaar ooreengekom; dit is nie ongewoon vir kopers en verkopers om nooit ontmoet, selfs teen sluitingstyd. Maar ek was nie verbaas nie. Soos ons gery het na die eienaar ontmoet, ek het my teorie met my verloofde. "Kyk, hy het nie die geld nodig het. Ek is seker hy hou op die huis vir sentimentele redes. Hy het nie net wil om dit te verkoop aan enigiemand. Maar dis op die mark, sodat hy wil om dit te verkoop. My raaiskoot is hy wag vir die regte mense om dit te verkoop aan. " So ons het hom ontmoet vir drankies en net vir hom gesê hoeveel ons was lief vir die huis. Hoe ons hierdie nuwe begin, gemeng familie saam en hoe ons verbeel ons kinders loop deur die huis. Ons het vir hom gesê watter soort mense ons was, watter soort waardes wat ons gehad het, en ons het baie geleer oor sy lewe as well. 'N Paar dae later, het ons hom 'n aanbod vir die huis met 'n nota, bedank hom vir ons te ontmoet - en hom vertel ons om verskoning gevra vir die aanbod. Ons het geweet dit was baie, baie laer as wat hy vra. Ons is nie probeer om hom te Lowball of hom beledig. Dit was letterlik al kon ons bekostig. As hy nie wil hê om dit te verkoop vir daardie klein prys, ons heeltemal verstaan, en eerlik, ons het hom nie blameer nie. Maar as hy bereid is om dit te verkoop aan ons vir wat ons kon monster was, sou ons dit behandel - en sy jarelange bure dat hy versorg soseer oor - met die grootste liefde en respek. En hy het gesê. "OK." Dit was 'n uitgemaakte saak. En op die dag het ons ingetrek het, het hy vir ons drie bottels wyn. So 'n klas Wet. Ons is nog in die huis; Ons is mal daaroor en kan nie dink beweeg. En dit alles gebeur het, want ek het 'n ander vraag. By die koop van 'n huis, die mees algemene vraag is: "Wat is die prys?" En as dit is op die mark vir 'n rukkie, dit is "Wat is verkeerd daarmee?" Dit was nie die vrae wat ek gevra het, want dit was nie die regte vrae. Die mees algemene voorseisoen vraag in fantasie sokker is "Wie gaan die meeste punte aan te teken vanjaar?" En dit is nie die regte vraag, óf. Ons het nie 'n speletjie speel waarin elkeen het die meeste punte aan die einde van die seisoen wen. Ons speel 'n spel waarin die doel is om 'n reeks van individuele weeklikse matchups wen. Onthou dit, herhaal dit, Snapchat dit aan 'n vriend. Dit is 'n weeklikse spel. Die korrekte vraag om te vra is: "Hoe kan ons bou 'n weeklikse, wen beginspan?" Meer spesifiek, wanneer ons oorweeg om die opstel van weeklikse lineups, moet ons onsself afvra: "Waar kom ons begin vandaan kom, en wat moet ons diegene te begin om dit te doen?" Dit is die vrae wat ons nodig het om te antwoord voor ons stel ons eerste speler of plaas ons eerste poging. En dit is wat ons gaan om te antwoord in die 16de uitgawe van die jaarlikse Konsep Dag manifes. Welkom. Trek 'n stoel. Mag ek jou drink bestelling te neem? Omdat ons gaan hier 'n rukkie. Ek het hierdie ding 'n volledige herskryf gegee, maar 'n paar dinge bly dieselfde: Dit is baie lank, en my redakteur neem vakansie 'n week nadat hy klaar is met dit. Daar is 'n bietjie navorsing en teorie wat nie verander het nie, sodat jy kan 'n paar van hierdie gelees het voordat, hetsy verlede jaar of in vanjaar se ESPN die tydskrif se fantasie sokker gids. En, natuurlik, daar is 'n paar oor-die-top bevordering vir my New York Times beste verkoop boek "Fantasie Life", wat nou in sagteband. In 'n blatante poging om te probeer om jou te laat dit weer te koop, ek het bygevoeg drie nuwe hoofstukke. So vir diegene wat 'n jaar gewag, dis nou goedkoper en daar is 'n baie meer as dit. Wat kan ek sê altyd? Niks goeds kom uit hustling! Maar anders, baie van hierdie teks is nuwe materiaal, met nuwe teorieë, ton meer navorsing en ten minste een splinternuwe grap. Ons begin met die geheim van die lewe, die heelal en alles. Wat vir ons doeleindes, is eintlik net oor hoe om te wen teen fantasie sokker. En dit geheim is dat, op 'n fundamentele vlak, fantasie sokker is oor die vermindering van risiko en gee jouself die beste kans om te wen op 'n weeklikse basis. Alles lei terug na daardie. Alles. Ek sê dit elke jaar, want dit is wat belangrik is. En so eenvoudig nie. Soos in elke voorseisoen, gaan jy word gebombardeer deur 'n kranksinnige bedrag van navorsing, advies, ontleding en ranglys. Sommige van hulle sal baie goed wees, sommige van hulle sal nie, maar as jy te sif deur dit alles, onthou twee belangrike punte: (1) feite en statistieke kan gemanipuleer word om ongeag hul aanbieder wil, en (2) 'n fundamentele vlak, fantasie sokker is alles oor die vermindering van risiko en gee jouself die beste kans om te wen. Op 'n weeklikse basis. Soos my goeie vriend Joe Bryant van FootballGuys daarvan hou om te sê: "Dit is 'n langwerpige bal gemaak van leer vreemde dinge gaan gebeur.." Op hierdie tyd verlede jaar, niemand het gedink 'n tweedejaar wye ontvanger wat vir die eerste twee wedstryde sal al wyd ontvangers in fantasie scoring lei geskors, wat Andy Dalton sou outscore Aaron Rodgers en Michael Vick gekombineer, wat Drew Brees sou gooi 39 landing verby nog wees 16 landing gaan agter die voorloper. Of dat almal wat "veilig" hardloop rug in die eerste ronde sal crash en brand. Ek kan die toekoms voorspel nie. Ook het ek ooit beweer dat. Nie, so julle of enigiemand anders. So moenie probeer. In plaas daarvan, stapel die kans in jou guns, sit jouself in die beste moontlike posisie om te slaag en hoop vir die beste. Dit is goeie raad vir die lewe so goed, terloops, soos "Enige mens wat die lengte en breedte van die sterrestelsel kan haak, rowwe dit, krotbuurt dit, stryd teen verskriklike kans, wen deur, en nog weet waar sy handdoek is duidelik 'n man om mee rekening te hou. " Natuurlik, sê jy, "Ek is reeds 'n hoopy frood wat werklik weet waar sy handdoek is, maar hoe kan jy besluit wat is die meeste geneig om te gebeur?" Wel, ons gaan spandeer die res van hierdie artikel om uit te vind deur te vra verskillende soorte vrae. Laaste caveat voordat ons duik in. Wat ek nou gaan lê vir jou is my ontwerp strategie vanjaar, die een wat ek glo gee jou die beste kans op sukses dié seisoen. Maar daar is geen werk-elke-time magic bullet. Daar is baie, baie maniere om te wen. Ek het al speel vir drie dekades nou, en ek het 'n baie van hulle gesien, maar selfs ek het hom nie gesien nie. Naas, lees ek iewers dat 'n algemene fout wat mense maak wanneer ek probeer om iets heeltemal onfeilbaar ontwerp is om die vernuf van 'n volledige gek onderskat. Ek is seker dit was nie oor jou nie, al is. Kom ons vra 'n paar vrae. "Wat beteken 'n wen-fantasie rooster lyk? Voordat enigiets skryf vanjaar, het ek die groot Mike Polikoff, wat ons League Manager produk op ESPN toesig (volledig aanpas, mobile - en tablet-vriendelike, vry om te speel op ESPN, moenie cha nie) om al die data te trek hy kon uit die miljoene spanne wat op ESPN die afgelope twee jaar gespeel het. Ek wou sien wat al die spanne wat die play offs gemaak in gemeen het. Behalwe koop Fantasie Life, duh. Let daarop dat in hierdie proses, het ek gekyk na spanne wat die play offs oor liga kampioene gemaak, want daar is 'n baie veranderlikes wat niks te doen met die opstel het wat gaan in die neem van 'n playoff span al die pad na die titel. Die eerste ding wat ek gekyk na was rooster samestelling. Hier is die gemiddelde aantal spelers besit by elke posisie van die spanne wat die play offs en die wat in die laaste plek gekom het.


No comments:

Post a Comment