Wednesday, October 12, 2016

Robinhood App Review Free Stock Handel Dryf Met Geen Vangplek

Robinhood App Review: Gratis Stock handel dryf met geen vangplek? Opgedateer hersiening in Augustus 2015 tot nuwe Android app, nuwe tipes orde, en nog baie meer insluit. Fintech start-up Robinhood wil 8220; demokratiseer die finansiële markets8221; deur die skep van 'n mobiele-eerste stel wat onbeperkte gratis ambagte bied met geen minimum balans vereiste. Dit is 'n mooi dapper stap, en ek was skepties toe hulle begin om opgemerk in die laat 2013. Ek het begin as 'n beta gebruikers in die middel van 2014 met hul pragtige maar met die hand-geïnstalleer iPhone app. Hulle amptelik geopen vir die publiek Maart 2015. Vanaf Augustus 2015, hulle het albei 'n Apple IOS (en Apple Watch) en Android app en het meer as 2 miljoen gratis ambagte verwerk. Hier is my updated oorsig op grond van my ervarings met hulle. Aansoek proses. Jy moet jou persoonlike inligting, insluitend Social Security nommer, netto waarde, inkomste, belê ervaring, ens Dit is dieselfde as enige ander makelaars verskaf, maar dit kan ook die eerste so 'n rekening vir baie gebruikers. Alles is aanlyn gedoen; daar was geen papier dokumente wat vereis pos of te faks. Kernaspekte. Ja, die jeug gee my regtig $ 0 kommissie ambagte met geen minimum balans vereiste. Dit beteken dat jy kan oopmaak rekening, sit in vyf dollar, en koop 'n enkele aandeel van Zynga (ZNGA) as jy wil (miskien twee op 'n slegte day8230;). Robinhood ondersteun nou die mark bestellings, limiet bestellings, stop limiet bestellings en aftrekorders. Sekere bestellings mag ingeskryf word so goed vir die dag of 'n goeie tot gekanselleer (GTC). Jy kan 'n individu kontant of marge rekening oop te maak. Kliëntediens is die beste deur middel van hul e-pos supportrobinhood, maar hulle het 'n telefoonnommer nou bygevoeg tydens die mark ure (09:30 16:00 EST) by (650) 940-2700. Saam met al die ander ligitieme makelaarsfirmas, Robinhood Finansiële is 'n lid van die SIPC wat die sekuriteite in jou rekening te beskerm tot $ 500,000. Data word geïnkripteer met SSL. Apex is hul oopte firma. Fondsoorplasings. Jy kan enige bankrekening met die hand te skakel met jou bank nommer en rekeningnommer, maar jy kan ook direk jou gebruikersnaam en wagwoord gebruik by die banke: Chase, die Bank van Amerika, Citibank, Wells Fargo, Amerikaanse Bank, Charles Schwab, PNC, Silicon Vally Bank, en USAA. ACH oordragte is gratis en neem ongeveer 3 werksdae (dieselfde as ander makelaars). Robinhood onlangs bygevoeg 'n outomatiese deposito funksie waar jy kan skeduleer ACH oordragte op 'n weeklikse, tweeweeklikse, maandelikse, of kwartaallikse basis. Wat ontbreek? Aan gratis ambagte is groot, maar ek dink dit is ook belangrik om te weet wat jy gewoond raak, ten minste op die oomblik: Jy moet toegang tot jou rekening via 'n mobiele Apple IOS of Android-toestel (iPhone, iPad, iPod Touch, Android-selfoon, Android tablet). Web koppelvlak is 8220; inkom 20158221 ;. - Makelaar bygestaan ​​telefoon ambagte is $ 10 elk, volgens hulle fooi skedule. Elektroniese state is die verstek. Ek dont selfs sien 'n opsie om papier state in die app in staat stel, maar volgens hul fooi skedule papier state kos $ 5 per pop. Vanaf Augustus 2015, het Robinhood nie ondersteun ACAT oordragte, sodat jy kan nie beweeg oor jou bestaande bates van 'n buite makelaars. (Of skuif jou bates via ACAT nie, Im raai.) Hoe kan hulle geld te maak? Vir nou, sal Robinhood geld te maak op dieselfde manier ander makelaars doen: versamel rente op jou ledig kontant, besweer julle belang vir marge lenings, en verkoop ten einde vloei. Die mees innoverende vooruitsig is om die plan te API toegang tot ander finansiële programme te verkoop. Die feit dat Robinhood verkoop orde vloei kan laat jou met 'n effens erger uitvoering prys in vergelyking met ander makelaars met meer komplekse orde routing. As jy 'n groot waarde ambagte, dan is hierdie klein persentasie verskil kan optel om iets betekenisvol dat meer as kommissie prys saak maak. Met my klein orde volume, ek fyn met die verkoop van hulle my bestelling vloei as hulle my gee kommissie-vrye handel. Gebruikerskoppelvlak. Oor die afgelope 10 jaar, Ive opening van 'n rekening by die meerderheid van die 8220; discount8221; makelaarsfirmas. Ive het $ 0 ambagte voor, saam met $ 2 ambagte, $ 2,50 ambagte, $ 4,95 ambagte en so aan. Wat maak Robinhood spesiaal maak, is hul moderne, jeug-sentriese benadering. Ek stem saam met hierdie aanhaling uit Wired: Maar eenvoud die jeug se is bedoel om te wees oor meer as styl. Maklik beskikbaar en begrip bedoel om Robinhood kompulsief innemende vir 'n nuwe generasie van beleggers wat nie die aandelemark baie toeganklik vanaf die mobiele skerms in die middel van hul lewens te doen. Selfs al het ek handel dikwels hoef ek nog gaan die jeug al die tyd. Meer dikwels as my primêre Vanguard rekening. Hoekom? Omdat sy so maklik nie. Een kraan op die Robinhood app logo, en óf 'n vinnige 4-syfer PIN of duimafdruk met 'n nuwer iPhone. Dit is 'n troeteldier ergeren van my hê om in te tik 'n 16-karakter wagwoord op 'n klein sleutelbord net om 'n balans te gaan. Ek dink ander finansies programme kan 'n baie van Robinhood leer in hierdie opsig. Ek dink net Munt en Robinhood ondersteun Touch ID op my selfoon. Herhaling. Robinhood lewer op hul gratis voorraad ambagte met geen minimum balans belofte. Die app-net gebruikerskoppelvlak is skoon en intuïtief. Kliëntediens is 'n bietjie skraal, maar my versoeke is gereageer op binne 'n dag of so. Hulle gaan voort om inkrementele verbeterings te maak elke maand. Im nog skepties oor of hulle kan maak die ekonomie werk oor die lang termyn, maar hulle blyk te wees vaartbelyning waar hulle kan.


No comments:

Post a Comment